♥♥ احساسی ♥♥

♥♥..عشقولانه های احمدوند ...♥♥

☼..! .. خواننده محبوب من .. !..☼

 

 

دانلود

    

  ♫♫♫

 

هر روزم فقط شده نوشتن از احساسم

 

به عشق تو همین که از تو دورم

 

همین که عاشقت شدم سنگ صبورم

 

نمیخوام فکر کنی یکی دیگه تو قلبم هست

 

تو عشق آخرم شدی باور کن 

 

تموم زندگیم تویی باورم شدی

 

 ♫♫♫

 

احساسی ترین دقیقه های من این لحظه است

 

که هستی تو کنار من 

 

احساسم بهت عوض نمیشه عشقم

 

احساساتی میشم تورو میبینمت

 

میترسم همش ازم بگیرنت

 

میمیرم نباشی  آخه خیسه چشمم

 

 ♫♫♫

 

عاشق شدم ..

 

باورت شاید نشه که من برات میمیرم

 

بگیری عشقو از چشات

 

میدونی چقد دوست دارم تو رو

 

نزدیکم بمون و از پیشم نرو

 

باور کن به عشق تو فقط میخونم

 

 ♫♫♫

 

احساسی ترین دقیقه های من این لحظه است

 

که هستی تو کنار من 

 

احساسم بهت عوض نمیشه عشقم

 

احساساتی میشم تورو میبینمت

 

میترسم همش ازم بگیرنت

 

میمیرم نباشی آخه خیسه چشمم

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

امیررضا ...
ساعت13:45---14 خرداد 1394
سلااااااااااااام آیدا خانوم مدیر محترم این وبلاگ
واقعا وبلاگ قشنگی داری و معلومه با علاقه راه اندازیش کردی

خوبه آهنگ احساسیش بیشتر دل تنگم کرد
ماکه کارمون انتظاره این چند روزم روش
ایشالله همیشه و همه جا موفق باشیییییییییییییییی به امید دیدار بعد از امتحانا


hamid
ساعت10:06---7 خرداد 1394
عالیه دستتون درد نکنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 خرداد 1394برچسب:, ] [ 9:59 ] [ ☼آیدا☼ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه